Pages

Saturday, March 17, 2012

චූටිනෝනා ගේ ලෝකය....


අවසරයි හැමෝගෙන්ම....

මුලින්ම මං ගැන චූටි විස්තරයක් කියල ඉන්නම්කො....අම්මයි, තාත්තයි මට චූටි නෝනා කිව්වට ගෙදර ඉන්න ලොකුම අක්ක තමයි මම...සීයට මම චූටි මැණිකේ, ලොකු නංගිට කොහොමත් මම අක්කනේ... ඒත් පොඩි  නංගි එයාගේ අක්කල දෙන්නට වෙන් කරලා කතා කරන්න ඕන නිසා එයාට මම චූටි නෝනා අක්කා...

කොහේ ගියත් වැඩි කතාවක් බහක් නැතුව පැත්තකට වෙලා තමන්ගේ පාඩුවේ වැඩක් කරගෙන ඉන්න කෙනෙක් තමයි මම....ඒත් එහෙම පාඩුවේ ඉන්න ගියාම පාඩු වෙන වෙලාවලුත් නැතුවම නෙමෙයි...
හතරවටේට පිරෙන්න, නමට විතරක්  යාලුවෝ  හිටියත් මං කව්ද කියල හරියට දැනගෙන හැම දුකෙදීම සතුටෙදීම එකට ඉන්න හොදම යාලුවෝ ඉන්නේ අතේ ඇඟිලි ගානටත් අඩුවෙන්...එයාලට මම උන්ගි, බටු ඇටේ...තව ගොඩක් නම් තියෙනවා ඉතින්...

මගේ ලෝකේ ගොඩාක් සිදුවීම් තියෙනවා සමහර වෙලාවට කාටවත් කියාගන්න බැරුව හිතේ හිරවෙලා තිබුණ...මගේ ලෝකේ ඇතුලට ඇවිත් ඒවා බලන්න, කියවන්න, හිනාවෙන්න, දුක සතුට බෙදාගන්න හැමෝටම කෙරෙන චූටි ආරාධනාවක් තමයි මේ......

3 comments: